Goede doelpoging

Forum3e helft > Goede doelpoging

Plaats Reactie

Jan

Ñanta is in nood! Dit is een centrum voor werkende straatkinderen in Bolivia waar ik als vrijwilliger heb gewerkt. Elke dag komen hier enkele honderden schoenenpoetsertjes, autowassers, straatverkopers etc. voor eten, onderdak, onderwijs, maar vooral om lol te hebben als kind door lekker te hangen met vrienden, zwemmen, voetballen, computeren, knutselen, muziek maken.

Vanwege de economische crisis lijkt het erop dat het centrum zijn deuren moet gaan sluiten! Het werk zal blijven doorgaan, maar veel activiteiten zullen op straat georganiseerd worden, en sommige dingen kunnen ook niet meer gedaan worden. Zelf vind ik dit best krom aangezien je juist wil dat de kinderen even van de straat af komen en gewoon kind kunnen zijn.

Om Ñanta te steunen ga ik een donatie doen het centrum. En daarbij kan ik de hulp van jullie Hebberts zeker gebruiken! Kijk nog eens in die oude sok, eet wat minder kerstkransjes en oliebollen, gebruik dat extraatje van oma, drink twee biertjes minder op de oudjaarsavond: kortom, als je wat kan missen, stort het dan op rekeningnummer 6805878, tnv JG Weenink. Elke hulp is welkom!

Alvast heel erg bedankt, en uiteraard fijne kerstdagen!

23-12-2009 10:45

Reacties:

(Nieuwste boven)

Forum3e helft > Goede doelpoging

Reageren kan niet meer omdat het bericht ouder dan 2 maanden is.