De 'Wie is de mol?' competitie
Forum > 3e helft > De 'Wie is de mol?' competitie
JanWeenink
Afgelopen donderdag is het programma 'Wie is de mol?' weer begonnen. Waarschijnlijk hebben velen van jullie aan de buis gekluisterd gezeten om uit te vinden wie nu die mol is. En het idee is ontstaan om hier een competitie van te maken binnen Hebbes!
De basisregels: na de allereerste aflevering (dat is dus nu al) geef je een kandidaat op van wie je denkt dat hij of zij de mol is. Je kan dus kiezen uit negen kandidaten want er is al één iemand uit. Een goede eerste keus levert je 80 punten op. Halverwege het programma kan je nog een keer een gok doen en opnieuw een mol aanwijzen, en als deze aan het einde goed blijkt te zijn krijg je 40 punten. De allerlaatste aflevering kan je nog één laatste gok doen voor 20 punten. In totaal haal je dus maximaal 140 punten. Bonuspunten worden gegeven als je elke keer bij je eerste keus bent gebleven.
Verder zullen we tijdens de competitie nog regels toevoegen om extra punten te halen. Bijvoorbeeld wie er een volgende aflevering uit gaat. De winnaar van de competitie krijgt een mooie prijs!
Wil je meedoen, mail mij dan vóór de volgende aflevering met de eerste keus voor jouw mol. Veel succes!
10-1-2010 13:02
Reacties:
(Nieuwste boven)
-
JoostteMolder
Khep het nog nooit van me leven gezien, maar kzal eens een poging wagen.
11-1-2010 11:46
-
Vinvar
Nee, George was goed, maar Nico uit de tweede serie was echt meesterlijk. Dat had echt niemand niemand door.
10-1-2010 22:38
-
Colette
Vet tof trouwens dat George (mol uit 2002) er weer even in voor kwam. George was echt de meest ultieme mol ooit.
10-1-2010 19:44
-
Colette
Ik doe ook mee
10-1-2010 19:35
-
Wouter
het is de negerin
10-1-2010 14:39
-
daannemans
I'm in
10-1-2010 14:24
Forum > 3e helft > De 'Wie is de mol?' competitie
Reageren kan niet meer omdat het bericht ouder dan 2 maanden is.