Studium Generale presenteert: Lezingenreeks 'Sportzomer'
Forum > 3e helft > Studium Generale presenteert: Lezingenreeks 'Sportzomer'
klaas
Dit vond ik in mijn inbox, misschien heeft iemand interesse?
Beste sportorganisatie,
Aan het begin van deze zomer, vol met grootse sportevenementen, geeft Studium Generale van de Universiteit Utrecht hiervoor de aftrap met een interdisciplinaire en voor iedereen toegankelijke lezingenreeks over de verwevenheid van wetenschap met zowel topsport als alledaagse breedtesport.
Vanaf 12 mei zal zes weken lang elke woensdagavond ingegaan worden op een thema binnen de sport, zoals sport & geneeskunde, sport & de maatschappij en sport & innovatie. Verschillende beroemde wetenschappers uit de diverse vakgebieden zullen hun licht over de onderwerpen laten schijnen.
De lezingenreeks 'Sportzomer' is voor iedereen gratis toegankelijk en de lezingen zijn zowel apart als in een reeks te volgen.
Wij denken dat de lezingenreeks 'Sportzomer' ook voor uw leden medewerkers en/of contacten interessant is. We willen u dan ook vragen de lezingen bij hen onder de aandacht te brengen. Onderaan deze mail vindt u een flyer met meer informatie over de reeks. Daarnaast is per post een poster opgestuurd. Voor meer informatie kunt u kijken op onze website ( www.sg.uu.nl ), of kunt u contact opnemen met programmamaker Jessie Waalwijk ( ).
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Studium Generale
Universiteit Utrecht
4-5-2010 13:51
Reacties:
(Nieuwste boven)
-
JoostteMolder
/me check tijdstip van post ...
... uiteraard, einde van de werkdag
... dan is joost hersendood
excusez moi
12-5-2010 16:01
-
Steven
niets binnen hebbes is gelukkig binnenechtelijk
11-5-2010 23:45
-
dorizzzz
over buitenechtelijke relaties gesproken..
11-5-2010 20:53
-
Colette
en ik weet dat Klaas die flyer in z'n inbox heeft omdat ik deze mail naar hem heb doorgestuurd
11-5-2010 18:20
-
Anouk
Joost, voor jouw informatie: colette gaat met stefan en nienke gaat met klaas...
misschien snap je het nu beter
11-5-2010 17:26
-
klaas
??
11-5-2010 17:17
-
JoostteMolder
He niet stiekem de inbox van je vriendje checken he!
11-5-2010 16:09
-
Colette
die zit nog in zn inbox
10-5-2010 22:14
-
JoostteMolder
waar is die flyert dan?
6-5-2010 15:34
Forum > 3e helft > Studium Generale presenteert: Lezingenreeks 'Sportzomer'
Reageren kan niet meer omdat het bericht ouder dan 2 maanden is.