Skireis, wat wil jij?
Forum > Nieuws > Skireis, wat wil jij?
door: Harryt Schimmel
Eindelijk is het dan zover: komend weekeinde kunnen de leden het voorstel van de SkiCie voor de eerste echte Hebbes-skireis verwachten. De SkiCie ontvangt deze week de laatste offertes, selecteert de besten daar zaterdagochtend uit, en zal die daarna met jullie delen.
Wat de SkiCie inmiddels weet is dat de skireis plaats gaat vinden rond het weekend van zaterdag 23 februari. Er zijn dan echter drie opties te verwachten: een midweek skiën in de week daarvoor (ca. 5 dagen skiën), dat weekend skiën (3 dagen skiën), of de midweek na dat weekend skiën (ca. 5 dagen skiën). Voor deze laatste optie geldt dat we uiterlijk vrijdag 29 februari weer terug zijn, en dus dat iedereen zaterdag 1 maart (indien nodig) weer kan spelen.
De SkiCie zal de beste aanbiedingen er uit halen, maar waar de leden rekening mee moeten houden is dat de Skicie hen allemaal komend weekend een email gaat sturen om te peilen waar hun voorkeur ligt: een midweek skiën of het weekend. Het is belangrijk dat de mensen die mee willen deze dan snel beantwoorden, omdat de skicie snel een keuze moet maken (alles raakt namelijk al behoorlijk volgeboekt omdat het dan een drukke periode betreft).
Kortom: dit weekend mail van de SkiCie, en het verzoek daar snel op te reageren!
18-10-2007 18:28
Activiteit
Foto's: 2008-02-17,Meer berichten over Skireis
Reacties:
(Nieuwste boven)
-
HYS
Info over Skireis Hebbes 2007-2008
22-10-2007 15:26
-
Arjen
De mailing is inmiddels verstuurd, dus check jullie mail. We hopen jullie reactie snel te krijgen!
22-10-2007 13:27
-
Laura
Ik wacht nog steeds vol spanning af...
22-10-2007 11:24
-
Arjen
Haha

Nee, ik denk dat de hele dag apres-skiën duurder is!19-10-2007 16:50
-
HJ
Sluit ik mij ook bij aan! Maar eerst wel ff wat skilessen hoor...kom maar op met dat mailtje
19-10-2007 16:46
-
HYS
Is de hele dag apres-skiën goedkoper dan skilessen?
Hoe dan ook, het lijkt mij wel leuk om eens te doen.19-10-2007 15:49
-
Floor
je kunt ook alleen mee doen met de Aprés ski natuurlijk! Scheelt ook in de kosten..
19-10-2007 14:34
-
Arjen
Je bedoelt dat dit toch wel zo leuk is dat je alsnog gaat twijfelen? Ja, dat snap ik!
Ga mee Laura, dat zou nou hartstikke leuk zijn!
19-10-2007 14:28
-
Laura
Ik twijfel echt...kan ook niet skien namelijk en moet ook ff kijken naar kosten en vrije dagen enzo, want ik wil in elk geval ook nog naar Lloret. Dus ik wacht jullie mailtje af!
19-10-2007 14:18
-
Arjen
Jawel hoor, dat komt zeker goed! Is redelijk makkelijk te leren.
Er komen trouwens opties voor lessen, maar mocht je willen lessen dan is het beter te kiezen voor de midweek ipv het weekend, daarin is les krijgen vanwege de drukte en korte duur zeer moeilijk te regelen (waarschijnlijk op eigen gelegenheid)
19-10-2007 14:12
-
annette
Ja leuk, ik ga mee!
Ik denk alleen dat ik niet kan skiën...
19-10-2007 14:08
-
Arjen
Mensen, dit gaat zeer leuk worden!

Let wel: we moeten met minimaal 15 man zijn om dit te kunnen organiseren via de reismaatschappij. Maar dat gaat toch wel lukken? Wie roept?19-10-2007 14:02
Forum > Nieuws > Skireis, wat wil jij?
Reageren kan niet meer omdat het bericht ouder dan 2 maanden is.