Vrijdag Stairway
Forum > 3e helft > Vrijdag Stairway
Reacties van 1 tot 15; Naar pagina: -1- 2 3 > >>
Waar eindigt Oranje?
- Have finale 12x 33%
- Kwartfinale 9x 25%
- Kampioen natuurlijk! 9x 25%
- Overleven de groep niet 6x 17%
Dré
Hello,
Vrijdag spelen "onze jongens" tegen die maffe Franse stokbroodvreters!
In de Stairway wordt het uitgezonden op 6 plasma's en 2 grote schermen. Op de muur waar de muurschildering is die Arjen op posterformaat heeft
Ik stel voor dat we daar onze kelen weer schor gaan schreeuwen!
Who's in?
12-6-2008 10:36
Reacties:
(Nieuwste boven)
-
Arjen
Haha, gezellig hier!

Groeten vanaf een zonnig Mallorca, en veel plezier zaterdag!20-6-2008 17:35
-
Dré
Idd Dennis. Het is zinloos omdat jij het niet wil begrijpen...
En dit is dan ook meteen het laatste wat ik hierover zeg.
20-6-2008 12:39
-
DenMan
Wat een onwijs zonlose discussie dit zeg! Als de rest van jullie 'groep' dan had gereageerd op Ekko was er niks aan de hand geweest. Begrijp me niet verkeerd (wat jullie allemaal schijnbaar wel doen), ik vind het ook leuk om met z'n allen te kijken, maar zolang we er niet met z'n allen uit kunnen komen blijf ik ook bij mijn eerste keus. Ik snap echt niet waarom hier nou zo'n enorme heisa over gemaakt moet worden...
20-6-2008 11:59
-
Dré
Dat was nou juist de hele discussie Dennis. Dat we het leuk zouden vinden om met z'n allen te kijken! Maar jij hebt daar duidelijk maling aan. Prima, gaan we toch lekker splitsen. Zo je wilt. Jij ook veel plezier..
20-6-2008 11:55
-
DenMan
Fijn dat jij ook weet welke gesprekken plaatsvinden naast dit forum! Maar veel plezier in de KK, misschien kunnen we daarna nog met z'n allen biertje doen.
20-6-2008 11:38
-
Dré
Ok. Ik ga met de vrouwen in KK kijken.
Misschien zien we jullie na de wedstrijd nog wel..20-6-2008 11:22
-
Dré
Kun jij wel lezen Dennis?
Er staat dat Ekko de tussenoplossing is.Fijn dat je zo lekker meedenkt... echt top.
20-6-2008 10:20
-
DenMan
Frank, HJ en ik gaan defenitief naar Tivoli. Ik ga vanmiddag kaartjes halen, dus wie mee wil moet dat asap doorgeven!
20-6-2008 10:14
-
Frank
Ekko, was mijn tussenoplossing.
Is ook groot scherm.
20-6-2008 10:08
-
Dré
Und? Wat gaan we doen?
20-6-2008 09:55
-
Frank
Het was de vorige keer geen biersmijt feest. Gewoon jong publiek t.o.v. KK, maar wel 18+.
Ekko dan?
19-6-2008 14:31
-
DenMan
Tuurlijk leuk om met z'n allen ergen heen te gaan. Maar goed, iedereen kan toch ook gewoon zelf heengaan waar ze heen willen gaan? Denk dat een voordeel van Tivoli nu juist is dat door de entree het relatief rustig zal zijn en het niet zo bomvol...
19-6-2008 14:28
-
Dré
Uh... ik weet niet wat er nu opeens gaande is. Maar we hebben gisteren met een aantal mensen besproken dat we naar de KK zouden gaan. Idd, met een stuk of 5/6 mensen.
Tivoli is zo groot, je betaalt entree en het schijnt nogal een biersmijt-festijn te zijn.
Tevens denk ik dat het qua oud gespuis wel mee zal vallen. En dat heb ik nog altijd liever dan knaapjes van 16 die het "grappig" vinden om bier in je nek te gieten...
Maar goed, misschien een idee om een alternatief te zoeken waar iedereen wel blij mee is???
19-6-2008 14:23
-
Laura
Nou hieruit begrijp ik dat we in 2 groepen gaan kijken... Is het niet handiger als we nadenken over een alternatief waar iedereen het mee eens is?
19-6-2008 14:19
-
HJ
TOP Dennis dat je kaarten wil halen!!! Haal sowieso maar voor mij, Frank en jezelf, als er nog meer mensen mee willen zie je dat wel op het forum.
19-6-2008 13:44
Forum > 3e helft > Vrijdag Stairway
Reageren kan niet meer omdat het bericht ouder dan 2 maanden is.