Een paar artikelen uit het Hebbes krantje online zetten is een goed idee
Forum > 3e helft > Een paar artikelen uit het Hebbes krantje online zetten is een goed idee
Reacties van 16 tot 30; Naar pagina: << < 1 -2-
Een paar artikelen uit het Hebbes krantje online zetten is een goed idee
- Ja 41x 75%
- Nee 12x 22%
- Kweenie 2x 4%
Frank
...
16-2-2009 15:45
Reacties:
(Nieuwste boven)
-
darkrain
Dan kun je net zo goed het hele krantje online zetten en zo ook nog besparen op papier en druk kosten.
En postzegels niet te vergeten.Ik stem dus tegen tenzij het hele krantje online komt.
16-2-2009 19:16
-
Dré
Voor
16-2-2009 19:04
-
Vinnie
Voor

En kan hier ook over melden dat er knopen zijn gehakt dus ik ga er spoedig mee aan de slag!
16-2-2009 18:13
-
klaas
klopt, maar ik wist toevallig dat hier een discussie over gaande was... En Dennis, de Vrienden willen het krantje graag ook bezichtigen en nee, die krijgen ze niet thuis gestuurd...
16-2-2009 17:32
-
Frank
We willen graag leden trekken met jouw prachtige feest, toernooi en weekendje verslagen, Dennis...
Mede daarom lijkt een kleine reko-subpagina ons wel wat. Het nuanceert alle zuipfoto's een beetje...Het krantje bij de documenten zetten, daar heb ik geen mening over, en daar gaat deze poll ook niet over eigenlijk.
16-2-2009 17:16
-
DenMan
"Nee". Iedereen die 'recht' heeft op het krantje krijgt deze toch in zijn handen of via de post opgestuurd, waarom zou je hem dan nog online zetten? Beetje dubbelop lijkt me...
16-2-2009 16:10
-
klaas
ideetje:
Voor de Vrienden van Hebbes plaatsen we het volledige krantje op de documentenpagina. Om het volledige krantje te bekijken moet er dus ingelogd worden. Op een aparte pagina zal een selectie geplaatst worden, die toegankelijk is voor alle bezoekers. Deze mogelijkheid moet al zichtbaar zijn op de hoofdpagina van de website.16-2-2009 15:48
Forum > 3e helft > Een paar artikelen uit het Hebbes krantje online zetten is een goed idee
Reageren kan niet meer omdat het bericht ouder dan 2 maanden is.